понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Літературний диктант . Байрон " Мазепа" 9 клас

Байрон « Мазепа»
1. В жахливий день біля ________  Од шведів щастя утекло:
А Полтави     Б Харкова      В Москви      Г Львова        Д Прилук
2. Такий од долі жереб впав: І Карло день і ніч _______:
А спав                        Б воював        В тікав           Г чекав           Д писав
3. У всіх із нашого гуртка /Відважний дух, тверда рука, /Та хто в цей час маршів, боїв/
Балакав менше й більш зробив, /Ніж  :
А Карл           Б Мазепа        В Гієта           Г Ян Казимир          
4. Мені двадцятий рік минав... / Ще Казімір королював, /Ян-Казімір... ______ років я
Був паж у того короля:
А 5 років        Б 10 років      В 7 років        Г 9 років        Д 6 років
5. Колись і я там віршу склав / І підписав - _________ :
А «сумний Терсіт»               Б « веселий паж»      В « жвавий поет»                 Г « веселий Іван»
6. __________стан - /Він наче й тут передо мною, / Біжить до мене під каштан...:
А Ядвіги        Б Терези         В Гелени        Г Ольги          Д Марії
7. І нас двоїх одної ночі / Схопила зграя _________:
А шпигунів...                        Б вояків          В служників              Г підлабузників
8. Дарма! Годованця степів /Ведуть спітнілого до мене. /Мене десяток гайдуків :
А посадили на коня і відпустили             Б прикрутили до спини і пустили в поле
В не могли зловити                                     Г  довго шукали, щоб нагородити
9. Та згодом краще відплатив! /Від брами замку  я___________ :
А ні камінця не залишив                Б не знайшов ключі
В  не знайшов дороги                     Г пішов у степ
10. Від ранку до смерку лежав я, /______________/Й очима сонце проводжав я /Та рахував години дня:
А  дивлячись в небо                         Б чекаючи на допомогу
В отак прикутий до коня                Г  біля померлого коня
11___________________, Струнке, вродливе і ставне - /Сиділо в хаті під стіною /І пасло поглядом мене:
А хлоп'ятко   Б телятко       В кошенятко  Г дівчатко з довгою косою
12. А потім / Я став __________ в їх країні:
А отаманом               Б паном          В королем                
Г козаком                  Д гетьманом

Байрон « Мазепа»
Клас______ Прізвище________________ Дата______

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
А












Б












В












Г












Д












                                  


1 коментар: