вівторок, 18 липня 2017 р.

календарно-тематичне планування ( зарубіжна літ. рівень стандарту 11 клас)

Зарубіжна  література
11 клас
( 35 год, 1год на тиждень)


1 семестр
2 семестр
примітки
Позакласне читання
-
2

Розвиток мовлення
2( усно+письмово)
2( усно+письмово)

Контроль знань:



Твори
1
1

тести
1
2


Зміст уроку
К-ть год
Дата провед
д/з
При-мітки

Із літератури першої половини ХХ ст.




1
Складність і неоднозначність художнього процесу І пол. ХХ ст. Модернізм як некласична модель культури.Авангардизм 1910-20-их років, його основні течії. Співвідношення модернізму та авангардизму.Еволюція реалізму в літературі І пол. ХХ ст. Елітарна та масова культура.
1

"доля реалізму в літературі XX ст" доповідь

2
Загальна характеристика модерністських явищ у художній прозі першої половини ХХ ст. Франц КÁФКА (1883–1924). «Перевтілення». Життєвий і творчий шлях письменника. Кафка – австрійський письменник-модерніст. Своєрідність світобачення в оповіданні .
1



3
Грегор Замза та його родина. Особливості стилю Кафки, специфіка поєднання реальності та міфотворчості у гротесковому художньому світі письменника. ТЛ  понять «гротеск», «міфотворчість», «експресіонізм». РЗМ№1 ( усно) Есе « Пошук себе: свій серед чужих, чужий серед своїх»
1



4
Джеймс ДЖОЙС (1882–1941). «Джакомо Джойс».Життєвий і творчий шлях письменника. Джойс – ірландський письменник-модерніст. Харак­терні риси поетики творів Джойса.
1



5
Психологічне есе «Джакомо Джойс», його автобіографічний характер. ТЛ «потік свідомості», «інтертекстуальність».
1



6
Михáйло БУЛГÁКОВ (1891–1940). «Майстер і Маргарита»Життєвий і творчий шлях М.Булгакова. Булгаков і Київ.Роман «Майстер і Маргарита», проблематика й система образів твору. Майстер і Маргарита» як роман-міф. Поєднання реальності та фантастики в романі.
1



7
«Московські» та «єршалаїмські» розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку. Особливості композиції твору( роман в романі)
1



8
РЗМ № 2 ( письмово) Контрольний твір №1
1



9
Глибинні зрушення в поезії початку ХХ ст. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст.Рáйнер Марíя РÍЛЬКЕ (1875–1926). «Орфей, Евридіка, Гермес», «Ось дерево звелось...»Життєвий і творчий шлях письменника. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезії австрійського поета Р.М.Рільке. Вираження традиції відчуження людини в дегуманізованому світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом.Рільке і Україна.
1



10
ҐІЙÓМ Аполлінéр (1880–1918). «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй» Життєвий шлях письменника, його творча еволюція від неоромантизму до кубофутуризму.
1



11
«Срібна доба» російської поезії, розмаїття її напрямів і течій.Олексáндр БЛОК (1880–1921). «Незнайома», «Весно, весно, без меж і без краю...», «Скіфи»Життєвий і творчий шлях письменника. О.Блок – найвидатніший поет російського символізму.
1



12
Аннá АХМÁТОВА (1889–1966). «Довкола жовтий вечір ліг», «Дав мені юнь ти сутужную», «Реквієм»Життєвий і творчий шлях Анни Ахматової. Акмеїзм, його естетичні засади і поетика у її твор­чості. Пізня поезія Ахматової («Реквієм»). Анна Ахматова і Україна.
1



13
Контрольна робота №1 ( тести)
1




Із літератури другої половини ХХ століття




14
Тема Другої світової війни в повоєнні десятиліття. Бертóльт БРЕХТ (1898–1956). «Життя Галілея»Життєвий і творчий шлях письменника. «Епіч­ний театр» Брехта. Проблема моральної відповідальності вче­них за наслідки наукових досліджень у драмі «Життя Галілея».
1



15
Неоднозначність образу Галілея. Інтелектуальний харак­тер драми. ТЛ поняття «епічна драма».
1

Проблема  моральної відпові-дальності вче­них за наслідки своїх наукових досліджень як головну в драмі «Життя Галілея»

16
Альбéр KAMЮ (1913–1960). «Чума»Життєвий і творчий шлях письменника, його філософські й естетичні погляди. Камю і екзис­тенціалізм. Абсурд і трагічний стоїцизм у романі «Чума». ТЛ поняття «екзистенціалізм» (як літературне явище).
1



27
Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір. Композиція і стиль твору.
1



18
 РЗМ №3 ( письмово) Контрольний твір№2 «Люди більше заслуговують на захоплення, ніж на зневагу»;
1



19
Ернéст Мíллер ХЕМІНГУÉЙ (1899–1961). «Старий і море».Життєвий і творчий шлях Е.Хемінгуея, особливості його поетики й стилю.«Старий і море» – повість-притча про людину.
1



20
«Життєподібний» сюжет і філософсько-символічний зміст твору.

1



21
Вихід на авансцену світової літератури 1950-60-х рр. літератури Латинської Аме-рики. Габріéль Гарсíа МÁРКЕС (1928-2014). «Стариган із крилами»Життєвий і творчий шлях письменника. ТЛ поняття «магічний реалізм».
1




22
Органічне поєднання буденного й фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в оповіданні «Стариган із крилами». РЗМ № 4 ( усно) Дискусія  про символічний сенс зустрічі людей із янголом, багатозначність назви та фіналу оповідання
1



23
Контрольна робота №2 ( тести)
1




Із літератури кінця ХХ - початку ХХІ століття




24
Постмодернізм у літературі другої половини ХХ ст. Сучасний літературний процес (огляд) Співіснування і взаємодія різних стилів, напрямів, течій. «Утеча культури на університетські кафедри», виживання і конкуренція художньої літератури з «відео», «мультимедіа», Інтернетом та іншими реаліями сучасності: «від Інтернету до Гуттенберга» (У.Еко).Помітні сучасні літературні явища: творчість Ричарда Баха, Патріка Зюскінда, Паоло Коельо, Італо Кальвіно, Мілана Кундери, Харукі Муракамі, Дена Брауна та ін.
1



25-26
Мúлорад ПÁвич (1929-2009). «Дамаскин»«Перший письменник третього тисячоліття» М.Павич. Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму.
2



27-28
ПЧ№1-2  Ільф І., Петров Є. «Дванадцять стільців».
2



29
Контрольна робота№3
1




Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу




30-31
Найвидатніші здобутки світової літератури доби античності, Середньовіччя, Відродження, ХVII і ХVIIІ століть, а також ХІХ століття (доба романтизму)
2



32-33
Найвидатніші здобутки світової літератури ХІХ століття (доби реалізму та раннього модернізму), а також ХХ – початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного літературного процесу)
2



34
Підсумковий урок
1





Немає коментарів:

Дописати коментар