Зарубіжна література
11 клас
( 35 год, 1год на тиждень)
|
1 семестр
|
2 семестр
|
примітки
|
Позакласне читання
|
-
|
2
|
|
Розвиток мовлення
|
2( усно+письмово)
|
2( усно+письмово)
|
|
Контроль знань:
|
|
|
|
Твори
|
1
|
1
|
|
тести
|
1
|
2
|
|
№
|
Зміст уроку
|
К-ть год
|
Дата провед
|
д/з
|
При-мітки
|
|
Із літератури першої половини ХХ ст.
|
|
|
|
|
1
|
Складність
і неоднозначність художнього процесу І пол. ХХ ст. Модернізм як некласична
модель культури.Авангардизм 1910-20-их років, його основні течії.
Співвідношення модернізму та авангардизму.Еволюція реалізму в літературі І
пол. ХХ ст. Елітарна та масова культура.
|
1
|
|
"доля реалізму в літературі XX ст" доповідь
|
|
2
|
Загальна характеристика
модерністських явищ у художній прозі першої половини ХХ ст. Франц КÁФКА (1883–1924). «Перевтілення». Життєвий і творчий
шлях письменника. Кафка – австрійський письменник-модерніст. Своєрідність
світобачення в оповіданні .
|
1
|
|
|
|
3
|
Грегор Замза та його родина. Особливості
стилю Кафки, специфіка поєднання реальності та міфотворчості у гротесковому
художньому світі письменника. ТЛ понять «гротеск», «міфотворчість», «експресіонізм». РЗМ№1 ( усно) Есе «
Пошук себе: свій серед чужих, чужий серед своїх»
|
1
|
|
|
|
4
|
Джеймс ДЖОЙС (1882–1941). «Джакомо Джойс».Життєвий і творчий шлях письменника. Джойс –
ірландський письменник-модерніст. Характерні риси поетики творів Джойса.
|
1
|
|
|
|
5
|
Психологічне
есе «Джакомо Джойс», його автобіографічний характер. ТЛ «потік свідомості», «інтертекстуальність».
|
1
|
|
|
|
6
|
Михáйло БУЛГÁКОВ (1891–1940). «Майстер і Маргарита»Життєвий і
творчий шлях М.Булгакова. Булгаков і Київ.Роман «Майстер і Маргарита»,
проблематика й система образів твору. Майстер і Маргарита» як роман-міф. Поєднання
реальності та фантастики в романі.
|
1
|
|
|
|
7
|
«Московські» та «єршалаїмські»
розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку. Особливості композиції
твору( роман в романі)
|
1
|
|
|
|
8
|
РЗМ № 2 ( письмово) Контрольний твір №1
|
1
|
|
|
|
9
|
Глибинні зрушення в поезії
початку ХХ ст. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст.Рáйнер Марíя РÍЛЬКЕ (1875–1926). «Орфей,
Евридіка, Гермес», «Ось дерево звелось...»Життєвий і творчий шлях
письменника. Синтетичний вияв новітніх течій і тенденцій в поезії
австрійського поета Р.М.Рільке. Вираження традиції відчуження людини в дегуманізованому
світі. Ностальгія за втраченою єдністю людини зі світом.Рільке і Україна.
|
1
|
|
|
|
10
|
ҐІЙÓМ Аполлінéр (1880–1918).
«Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй» Життєвий шлях письменника,
його творча еволюція від неоромантизму до кубофутуризму.
|
1
|
|
|
|
11
|
«Срібна доба» російської поезії, розмаїття її напрямів і течій.Олексáндр БЛОК (1880–1921). «Незнайома»,
«Весно, весно, без меж і без краю...», «Скіфи»Життєвий і творчий шлях
письменника. О.Блок – найвидатніший поет російського символізму.
|
1
|
|
|
|
12
|
Аннá АХМÁТОВА (1889–1966). «Довкола жовтий вечір ліг», «Дав мені юнь
ти сутужную», «Реквієм»Життєвий і творчий шлях Анни Ахматової. Акмеїзм,
його естетичні засади і поетика у її творчості. Пізня поезія Ахматової
(«Реквієм»). Анна Ахматова і Україна.
|
1
|
|
|
|
13
|
Контрольна
робота №1 ( тести)
|
1
|
|
|
|
|
Із
літератури другої половини ХХ століття
|
|
|
|
|
14
|
Тема Другої світової війни в
повоєнні десятиліття. Бертóльт БРЕХТ
(1898–1956). «Життя Галілея»Життєвий і творчий шлях письменника. «Епічний
театр» Брехта. Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки
наукових досліджень у драмі «Життя Галілея».
|
1
|
|
|
|
15
|
Неоднозначність образу Галілея.
Інтелектуальний характер драми. ТЛ поняття
«епічна драма».
|
1
|
|
Проблема моральної відпові-дальності вчених за
наслідки своїх наукових досліджень як головну в драмі «Життя Галілея»
|
|
16
|
Альбéр KAMЮ (1913–1960). «Чума»Життєвий і творчий шлях
письменника, його філософські й естетичні погляди. Камю і екзистенціалізм. Абсурд
і трагічний стоїцизм у романі «Чума».
ТЛ поняття «екзистенціалізм» (як літературне явище).
|
1
|
|
|
|
27
|
Проблема вибору людини в
межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір. Композиція і
стиль твору.
|
1
|
|
|
|
18
|
РЗМ №3 ( письмово) Контрольний твір№2 «Люди
більше заслуговують на захоплення, ніж на зневагу»;
|
1
|
|
|
|
19
|
Ернéст Мíллер
ХЕМІНГУÉЙ (1899–1961). «Старий і море».Життєвий і творчий шлях Е.Хемінгуея,
особливості його поетики й стилю.«Старий і море» – повість-притча про людину.
|
1
|
|
|
|
20
|
«Життєподібний» сюжет і філософсько-символічний
зміст твору.
|
1
|
|
|
|
21
|
Вихід на авансцену світової літератури 1950-60-х рр. літератури
Латинської Аме-рики. Габріéль Гарсíа МÁРКЕС (1928-2014). «Стариган
із крилами»Життєвий і творчий шлях письменника. ТЛ поняття «магічний реалізм».
|
1
|
|
|
|
22
|
Органічне
поєднання буденного й фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в
оповіданні «Стариган із крилами». РЗМ № 4 ( усно) Дискусія про символічний сенс зустрічі людей із
янголом, багатозначність назви та фіналу оповідання
|
1
|
|
|
|
23
|
Контрольна
робота №2 ( тести)
|
1
|
|
|
|
|
Із літератури кінця ХХ - початку ХХІ
століття
|
|
|
|
|
24
|
Постмодернізм у літературі другої
половини ХХ ст. Сучасний літературний
процес (огляд) Співіснування і взаємодія різних стилів, напрямів, течій.
«Утеча культури на університетські кафедри», виживання і конкуренція
художньої літератури з «відео», «мультимедіа», Інтернетом та іншими реаліями
сучасності: «від Інтернету до Гуттенберга» (У.Еко).Помітні сучасні
літературні явища: творчість Ричарда Баха, Патріка Зюскінда, Паоло Коельо,
Італо Кальвіно, Мілана Кундери, Харукі Муракамі, Дена Брауна та
ін.
|
1
|
|
|
|
25-26
|
Мúлорад ПÁвич
(1929-2009). «Дамаскин»«Перший письменник третього тисячоліття» М.Павич.
Утілення в оповіданні «Дамаскин»
рис постмодернізму.
|
2
|
|
|
|
27-28
|
ПЧ№1-2 Ільф
І., Петров Є. «Дванадцять стільців».
|
2
|
|
|
|
29
|
Контрольна робота№3
|
1
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
30-31
|
Найвидатніші
здобутки світової літератури доби античності, Середньовіччя, Відродження,
ХVII і ХVIIІ століть, а також ХІХ століття (доба романтизму)
|
2
|
|
|
|
32-33
|
Найвидатніші
здобутки світової літератури ХІХ століття (доби реалізму та раннього
модернізму), а також ХХ – початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного літературного
процесу)
|
2
|
|
|
|
34
|
Підсумковий
урок
|
1
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар