вівторок, 18 липня 2017 р.

календарно-тематичне планування ( українська мова 5 клас)

Українська мова
5 клас
(122 год, 3,5 год на тиждень)
Вид роботи
1 семестр
2 семестр
к-ть
примітки
к-ть
примітки
Перевірка мовної теми
 ( тести)
3


4

Письмо:




переказ
1

1

твір
-

1

Правопис:




диктант
1

1




читання вголос
-

1

усний твір
-

1

усний переказ
1

-



Зміст роботи
Дата провед
К-ть годин
д/з
При-мітки
5а

ВСТУП




1
Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України

1
Продовження висловлення за поданим початком.


2
РЗМ№1 Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Читання мовчки та вголос. Відповіді на запитання за змістом прочитаного.

1


3
РЗМ№2 Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й писемне, монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування (практично). Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул)

1
складання словничка найпоширеніших етикетних формул (привітання, прощання, вибачення, висловлення вдячності та ін

4
РЗМ№3 Складання висловлення за  ілюстрацією

1



Повторення вивченого в початкових класах




5
Текст. Речення. Слово. Усні й письмові висловлення, текст. Зміст, заголовок тексту. План тексту.Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення.

1
Складання висловлення (тексту) за змістом прислівя

6
Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту.

1
Складання речень за опорними словами.


7
Діагностичний диктант




8
РЗМ№4Текст. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті.

1


9
РЗМ№5 Усна й письмова форми тексту (висловлення). Типи мовлення: розповідь, опис, роздум, оцінка предмета (явища).Особливості будови опису предмета (тварини)

1


10
РЗМ№6 Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом.

1


11
Контрольна робота№1 ( тести) Діалог

1


12
Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення).

1


13
Використання  багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). 

1


14
РЗМ № 7 Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).

1
Складання й розігрування діалогу-розпитування про корисність різних видів спорту

15
Лексична помилка та умовне позначення її (практично). Тлумачний словник.

1


16
Групи слів за значенням: синоніми

1


17
Групи слів за значенням: антоніми

1


18-19
РЗМ №8-9 Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

2
Складання усного опису предмета (квітки, куща калини, осіннього листя і т. ін.) за картиною

20
Групи слів за значенням: омоніми

1


21
Групи слів за значенням: пароніми

1


22
Ознайомлення зі словниками антонімів, синонімів, омонімів, паронімів. Самостійна робота

1


23
РЗМ№10 Аналіз письмового переказу.

1


24
Контрольна робота№2( тести) Усний переказ

1



Будова слова. Орфографія




25-26
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова (повторення й поглиблення відомостей).

2


27-28
Спільнокореневі слова й форми слова.

2


29
Незмінні й змінні слова.

1
Створення розповіді про відвідування зоопарку з використанням незмінних слів (назв тварин)

30
Правопис значущих частин слова (повторення).

1
Складання опису тварини для Вікіпедії та опису тва-рини як героя оповідання

31-32
Написання префіксів пре-, при-, прі-.

2


33
РЗМ№11 Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

1


34
Самостійна робота. Повторення вивченого протягом теми. Підготовка до контрольної роботи.

1


35
Контрольна робота№3( тести) 

1


36
РЗМ№12 Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини). Аналіз контрольної роботи.

1



Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія




37

Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.


1


38
Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі (повторення)

1


39
Вимова  звуків, що позначаються літерами ґ і г.

1


40
Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)

1
Упорядкування за абеткою імен героїв улюблених мультфільмів

41
Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ (повторення)

1


42
РЗМ№13 Особливості будови розповіді та елементарного роздуму.

1


43
Склад

1


44
Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів.

1
укладання переліку часто вживаних слів, у наголошуванні яких трапляються помилки

45
Орфоепічна помилка (практично).

1


46
РЗМ №14 Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елемен-тами роздуму

1


47
Самостійна робота.

1


48
Контрольний диктант №1

1


49
РЗМ № 15 Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом

1


50
Вимова  наголошених і ненаголошених голосних

1
Складання речень і мікротекстів, що містять слова, у вимові яких трапляються помилки

51
Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів

1


52
РЗМ №16 Аналіз письмового твору. Контрольного диктанту

1


53
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

1


54
Позначення  на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів

1


55
Самостійна робота




56
Орфографічний словник. Орфограма (практично)

1


57
Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення

1


58
РЗМ №17 Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови

1


59
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків

1


60
Вимова і правопис префіксів роз-, без-

1


61
Самостійна робота

1


62
Спрощення в групах приголосних

1


63
Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів

1


64
Чергування[г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]

1


65
Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності

1


66
Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз (розі-).

1


67
Самостійна робота

1


68
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я

1


69
Основні правила переносу

1


70
Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення

1


71
Правила вживання апострофа

1


72
Контрольна робота№4( тести) Читання вголос

1



Відомості із синтаксису й пунктуації.
Словосполучення і речення




73
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення

1


74
Головне й залежне слово в словосполученні




75
Речення, його граматична основа (підмет і присудок)

1


76
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)

1


77-78
РЗМ №18 Контрольний письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі

2


79
Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення).

1
Складання висловлення з використанням опорних словосполучень (н-д: улю-блені книжки, відповіді на запитання, запам’ятаю назавжди

80
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

1


81
РЗМ № 19 Аналіз письмового твору

1


82
Самостійна робота. Підготовка до контрольної роботи.

1


83
Контрольна робота№5( тести) Усний твір

1



Другорядні члени речення




84
Означення

1
Діалог-розпитування «Домашня тварина, про яку ти мрієш» (з викор. реплік-речень, що містять означ.)

85
Додаток

1
«Твоє улюблене заняття» (з використанням реплік-реч., що містять додатки)

86
Обставина

1
«Як пройти до музею» (з використанням реплік-реч., які містять обставини)

87
Синтаксичний розбір речення. Самостійна робота

1


88
Контрольна робота№6( тести)  

1



Просте та складне речення




89
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).

1


90
Кома між однорідними членами.

1


91
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальню­вальних словах у реченнях з однорідними членами.

1


92
Двокрапка й тире при узагальню­вальних словах у реченнях з однорідними членами

1


93-94
РЗМ № 20-21  Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

2


95
Звертання. Непоширені й поширені звертання.

1


96
Розділові знаки при звертанні (повторення).

1


97
РЗМ № 22 Аналіз письмового переказу

1


98
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.

1


99
Виділення вставних слів на письмі комами.

1


100
РЗМ № 23 Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

1


101
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

1


102
Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

1


103
РЗМ №24 Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці)

1


104
Контрольна робота№7( тести) 

1



Пряма мова. Діалог




105-106
Пряма мова

2
Складання розповіді «Мудрі батькові поради» («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій тренер») з використанням речень, що містять пряму мову

107
Розділові знаки в реченнях із прямою мовою

1


108
Діалог

1

Інсценування байки, текст якої містить діалог.



109
Тире при діалозі

1


110
Самостійна робота

1


111
Контрольний диктант №2

1



Повторення й узагальнення вивченого в кінці року




112-113
Лексикологія

2


114-115
Будова слова й орфографія

2


116-117
Фонетика й графіка

2


118-119
Орфоепія й орфографія.

2


120-121
Синтаксис і пунктуація

2


122
Підсумковий урок

1


Немає коментарів:

Дописати коментар