Українська мова
8 клас
(70 год, 2 год на тиждень)
Вид роботи
|
1 семестр
|
2 семестр
|
||
к-ть
|
примітки
|
к-ть
|
примітки
|
|
Перевірка мовної теми ( тести)
|
2
|
2
|
||
Письмо:
|
||||
переказ
|
1
|
1
|
||
твір
|
1
|
1
|
||
Правопис:
|
||||
диктант
|
1
|
1
|
||
Читання вголос
|
-
|
1
|
||
Усний твір
|
-
|
1
|
||
Усний переказ
|
1
|
-
|
№
|
Тема
уроку
|
К-ть го-дин
|
Дата проведення
|
д/з
|
Приміт-ки
|
|
8а
|
8б
|
|||||
Вступ
|
||||||
1
|
Мова—найважливіший засіб
спілкування, пізнання і впливу.
|
1
|
§
1 Запис. й комен-тув. висловл.
відомих людей, прислів’я про мову
|
|||
Повторення й узагальнення
вивченого
|
||||||
2
|
Лексикологія. Фразеологія.
|
1
|
§2,3 впр. 35 с. 28 скл реч.;
|
|||
3
|
РЗМ№1 Повторення
відомостей про текст, стилі, жанри й типи мовлення, вимоги до мовлення,
ситуацію спілкування; засоби міжфразного зв'язку
|
1
|
с.11-17, 32-34 Склад. тексту-розду-му
в публіц. стилі «Вікіпедія: прос-тір необмежених можли-востей і прихованих
обмежень». Або впр. 51. С. 34
|
|||
4
|
Морфологія й орфографія.
Основні правила правопису
|
1
|
§ 4
складіть словничок емоцій, доберіть як приклад прислів, приказки,
фразеолог.
|
|||
5
|
Орфографічний практикум. Діагностичний диктант
|
1
|
С.39 усно відпов на пит. 1-10;
пиьм.11
|
|||
Синтаксис. Пунктуація
Словосполучення й речення
|
||||||
6
|
Словосполучення. Будова й
види словосполучень за способами вираження головного слова.
|
1
|
§5 впр. 71 письмово
|
|||
7
|
Словосполучення. Розбір
словосполучення як синтаксичної одиниці. РЗМ№2 Складання висловлення
«Покрова — козацьке свято»
|
1
|
§5 впр. 76 Скл. проект статті до Вікіпедії «Українські
козаки: історія й сучасність»
|
|||
8
|
РЗМ№3 Усний переказ
розповідного тексту з елементами опису пам'ятки історії та культури в
художньому стилі
|
1
|
Скл.
діалог – обмін думками та враж.
від телепередач, присвяч.
вивченню та збереж. пам. історії та
к-ри.
|
|||
9
|
Речення. Речення прості
й складні (повторення), двоскладні й
односкладні.
|
1
|
§6,7 впр. 98 с. 71 відп. на пит. №1
|
|||
10
|
РЗМ№4 Конспект
прочитаного науково-навчального тексту. Тематичні виписки.
|
1
|
Висл. на тему: « Хто вчиться без
книжки, той черпає воду решетом» або с. 92 впр.136
|
|||
11
|
Контрольна робота №1 ( тести)
|
1
|
||||
12
|
Головні члени речення. Способи вираження підмета.
|
1
|
§8 впр. 108;
скл. 2 реч зі скл. підметами
|
|||
13
|
РЗМ№5-6 Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'ятки
історії та культури в публіцистичному стилі
|
1
|
||||
14
|
Способи вираження
присудка. Простий і складений дієслівний присудок.
|
1
|
§9 впр. 123 скл. 3 речення з
поданими словосп.
|
|||
15
|
Іменний складений присудок
|
1
|
§10 впр. 134
|
|||
16
|
Тире між підметом і
присудком. РЗМ№7 Складання та розігрування діалогів.
|
1
|
§ впр. Скл.текст лист-запрош. на відкриття шкіл. краєзнавч.
музею
|
|||
17
|
Узгодження головних членів
речення.
|
1
|
§ 12 Редаг. речень; викон. проекту «Україн. козацьке бароко в пам’ят-ках
історії та культури».
|
|||
18
|
Речення поширені і
непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос.
|
1
|
§13. 14 впр. 182 ( завд. №3)
|
|||
19
|
Означення як другорядний
член речення
|
1
|
§15 впр. 192
|
|||
20
|
Прикладка як різновид
означення.. написання непоширених прикладок
|
1
|
§16 впр.200 завд. 2
|
|||
21
|
Додаток як другорядний
член речення
|
1
|
§17 впр. 211
|
|||
22
|
Види обставин (за
значенням), способи їх вираження. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних
зворотів комами
|
1
|
§18, 19 впр. 230
|
|||
23
|
РЗМ№8 Усний твір-опис пам’ятки історії й культури
за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з
використанням порівняльних зворотів.
|
1
|
Твір-опис
|
|||
24
|
РЗМ№9 Контрольний твір-опис пам'ятки історії та культури на основі власних
спостережень у художньому стилі
|
1
|
тести
|
|||
25
|
Контрольна робота №2 ( тести) Усний
переказ
|
1
|
||||
26
|
Означено-особове речення Аналіз
письмового твору
|
1
|
§20
впр. 238 Добір для постерів-мотиваторів актуальних девізів (цитат),
виражених означено-особовими реченнями.
|
|||
27
|
Неозначено-особові речення
|
1
|
§21 Скл. інструкцію для учнів
початк.класів «Як у мережі Інтернет розшукати потрібну інформацію»
|
|||
28
|
Узагальнено-особові
речення
|
1
|
§22 Скл.діалог дискус. х-ру в розм. стилі з викор.
прислів’їв — узагальнено-особових речень.
|
|||
29
|
Безособові речення
|
1
|
§23 впр 269
|
|||
30
|
Контрольний диктант №1 Діалог
|
1
|
||||
31
|
Називні речення.
Односкладне речення як частина складного
|
1
|
§24 ,25 Впр. 281. 284
|
|||
32
|
РЗМ№10
Особливості будови опису місцевості. Стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами
опису місцевості в художньому стилі (за складним планом).
|
1
|
С. 155 впр. 243
|
|||
33
|
Повні й неповні речення.
Тире в неповних реченнях
|
1
|
§26 впр. 290
|
|||
34
|
Незакінчені речення, їхні
стилістичні функції
|
1
|
§27 Склад. діалогу-розпитув. або
домовл. (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних
речень.
|
|||
35
|
Контрольна робота №3 ( тести)
|
1
|
||||
36
|
Однорідні
члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв'язком). Поширені
і непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними
членами речення (єднальні, протиставні, розділові).
|
1
|
§28 висловлення-роздум «Кого з
літературних героїв я маю за зразок» з використанням речень, ускладнених
однорідними членами.
|
|||
37
|
Речення з кількома рядами
однорідних членів
|
1
|
§29 впр. 319
|
|||
38
|
РЗМ№11 Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих
спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним
планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення.
|
1
|
тести
|
|||
39
|
Однорідні і неоднорідні
означення.
|
1
|
§30 впр. 333
|
|||
40
|
Узагальнювальні слова в
реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). Кома між однорідними
членами речення.
|
1
|
§31 Скл. переліку необхідних для вашої родини закупівель
(продуктів харчув., пром. товарів тощо
|
|||
41
|
Двокрапка й тире при
узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
|
1
|
§31
впр. 343
|
|||
42
|
РЗМ№12 Аналіз письмового твору . Самостійна
робота( повторення про однорідні члени речення)
|
1
|
тести
|
|||
43
|
Контрольна робота №4 ( тести) Усний
твір
|
1
|
||||
44
|
Звертання непоширені і
поширені. Риторичне звертання
|
1
|
§ 32 впр. 369
|
|||
45
|
Розділові знаки при
звертанні
|
1
|
§32 проект «Роль і
значення звертань у творах українського фольклору».
|
|||
46
|
РЗМ№ 13 Інтерв’ю в
публіцистичному стилі.
|
1
|
С. 210 впр. 377
|
|||
47
|
Вставні слова
(словосполучення, речення).
|
1
|
§33 висловлення розповідного
характеру з елементами роздуму «Техніка в моєму житті» з використанням
самостійно дібраних вставних слів.
|
|||
48
|
Групи вставних слів і
словосполучень за значенням. Розділові знаки при звертанні й вставних
словах.
|
1
|
§33 впр. 395
|
|||
49
|
РЗМ №14
Контрольний докладний
переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому
стилі
|
1
|
||||
50
|
Самостійна робота (
повторення про звертання та вставні слова)
|
Тести
|
||||
51
|
Контрольна робота №3 ( тести)
|
1
|
Тести
|
|||
52
|
Речення з відокремленими
членами. Поняття про відокремлення. Відокремлені означення
|
1
|
§34 висловлення-роздуму «Кого із
сучасників я вважаю успішною людиною»
|
|||
53
|
Відокремлені означення.
Способи їх вираження.
|
1
|
§34 впр. 410
|
|||
54
|
Розділові знаки при
відокремлених означення. Самостійна робота
|
1
|
тести
|
|||
55
56
|
РЗ№15 Повідомлення на тему про мову, що вимагає
зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі.
Відокремлені прикладки
|
1
1
|
§35 висловлення «Родина — це вся
Україна з глибоким корінням, високим гіллям»
|
|||
57
|
Відокремлені додатки.
Розділові знаки в реченнях з відокремленими додатками
|
1
|
§37 впр. 445
|
|||
58
|
Контрольна робота №5 ( тести) Читання вголос
|
1
|
||||
59
|
Відокремлені обставини.,
способи їх вираження
|
1
|
§ 36 допис дискус. х-ру до блога «Чи
переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку — Інтернет?»
|
|||
60
|
Розділові знаки при
відокремлених обставинах
|
1
|
§36 впр. 438
|
|||
61
|
РЗМ№16 Письмовий твір-опис пам’ятки історії й
культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з
використанням відокремлених означень та обставин).
|
1
|
Тести
|
|||
62
|
Уточнювальні члени речення
|
1
|
§ 38 впр. 455
|
|||
63
|
Розділові знаки при
уточнювальних членах речення. Аналіз
твору
|
1
|
§38 тести
|
|||
64
|
Контрольний диктант №2
|
1
|
||||
65
|
Узагальнення й систематизація вивченого про
словосполучення
|
1
|
тести
|
|||
66
|
РЗМ№17 Складання плану
роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз
результатів діяльності.
|
1
|
тести
|
|||
67-68
|
Узагальнення й
систематизація вивченого про просте речення
|
2
|
Немає коментарів:
Дописати коментар