вівторок, 18 липня 2017 р.

календарно-тематичне планування 2017-2018 ( українська мова) 9 клас

Українська мова
9 клас
          (70 год, 2 год на тиждень)
Вид роботи
1 семестр
2 семестр
к-ть
примітки
к-ть
примітки
Перевірка мовної теми ( тести)
2


2

Письмо:




переказ
1

1

твір
1

1

Правопис:




диктант
1

1


діалог
1

-

Читання вголос
-

1

Усний твір
-

1

Усний переказ
1

-



Тема уроку
К-ть го-дин
Дата проведення
д/з
Приміт-ки

Вступ





1
Розвиток української мови.
1




2
РЗМ№1 Повторення й узагальнення  вивченого про мовлення.
Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення

1




3
РЗМ№2 Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам.
1




4
 РЗМ №3Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми.  Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування  в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку.
1


Складання тексту виступу в шкільному радіожурналі (орієнто-вна тема: «Як впливає на нашу свідомість навколишня інформація: реклама, білборди, написи на футболках?»


Повторення вивченого  у 8 класі





5
Граматична основа речення.
1


«Цінності сучасного молодого українця» вл. висловл


Односкладне й двоскладне речення. Розділові знаки у простому ускладненому реченні.
1


Навчальний проект «Культура звертання — культура особистості: у минулому, нині й завжди»

6
Діагностичний диктант.  РЗМ №4 Ділові папери. Резюме
1




7
РЗМ №5 Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю.
1




8
Контрольна робота №1 ( тести) Діалог
1





Синтаксис. Пунктуація.
Пряма мова. Діалог





9
Заміна прямої мови непрямою.
1


Склад. тексту в худ. стилі «Про що я хотів(ла) б розпитати свого пра-прапрадіда (або далекого нащад-ка)» з використанням речень із прямою мовою

10
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Діалог.
1


Складання висловлення  з викорис-танням дібраних з мережі Інтернет цитат.

11
Розділові знаки при прямій мові й діалозі (повторення й поглиблення вивченого).
1


Укладання словничка «Формули мовного етикету сучасної молоді».

12
РЗМ №6 Складання й розігрування діалогів – обговорень , діалогу-домовленості.
1





Складносурядне речення





13
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. 
1




14
РЗМ№7 Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом)
1


Створення висловлення-роздуму про щойно прочитану книжку з висновком: чого навчає вдумливого читача література

15
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами.
1




16
РЗМ №8 Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням
1


Створення роздуму «Як стати цікавим людям і собі»

17
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.
1




18
РЗМ№9 Аналіз письмового переказу
1


Написання есе «Які новітні засоби вияву творчості: на папері, полотні, у блогосфері — мені найбільше імпонують?»

19-20
Розділові знаки між частинами складносурядного речення.
2


Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки.

21
Контрольна робота №2 ( тести) Усний переказ
1





Складнопідрядне речення





22
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому
1




23
Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях.
1


Створення висловлення «Як уникнути залежності від Інтернету» з використанням складнопідрядних речень

24
РЗМ№ 10 Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему.
1




25
Складнопідрядне означальне речення
1


Складання роздуму про роль спорту в житті молоді, основну думку якого виражено епіграфом «Якщо ти хочеш зміцнити дух, підтримуй силу тіла!»

26
РЗМ №11  Контрольний твір. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.
1




27
Складнопідрядне з’ясувальне речення. РЗМ Аналіз контрольного твору
1




28
Складнопідрядне способу дії й ступеня речення
1


Створення для розміщення на блозі тексту звернення-прохання до однолітків про допомогу людям, які стали жертвами стихійного лиха

29
Складнопідрядне порівняння
1




30
Контрольний диктант №1 
1




31
Складнопідрядне місця, часу
1




32
РЗМ №12 Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.
1




33-34
Складнопідрядне причини, мети
2


Створ. роздуму в публіц. стилі «Чи можна/варто протиставляти телебачення художній літературі?»

35-36
Складнопідрядне наслідку, умови, допусту
2




37
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення.
1




38
РЗМ №13 Ділове мовлення. Заява
1




39
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами.
1




40
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами.
1




41
Контрольна робота №3 ( тести) Усний твір
1





Безсполучникове складне речення





42
Безсполучникове складне речення.
1




43-44
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення
2


Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення».

45
РЗМ №14 Діалог-обговорення актуальної теми.

1




4647
Розділові знаки в безсполучникових реченнях.
2




48
РЗМ№15 Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистично-му стилі
1




49
Самостійна робота. РЗМ №16 Аудіювання текстів.  Аналіз контрольного твору
1




50
Контрольна робота №4 ( тести) 
1





Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку





51-52
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
2




53-54
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.
2




55
РЗМ №17 Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).
1




56
РЗМ № 18 Аналіз контрольного переказу
1





Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності





57
Текст, його основні ознаки. Будова  тексту. Мікротема й абзац.
1




58
РЗМ №18 Текст-розповідь про спілкування  з  людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства
1




59
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.





60
РЗМ №19 Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
1




61
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).
1




62
РЗМ №20 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
1




63
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. Тести.
1




64
Контрольний диктант №1 Читання вголос
1





Узагальнення й систематизація вивченого





65-66
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
2


Складання діалогів-рефлексій на основі аналізу власних навчальних досягнень

67-68
Орфографія. Пунктуація.
2




Немає коментарів:

Дописати коментар