Українська мова
9 клас
(70 год, 2
год на тиждень)
Вид роботи
|
1 семестр
|
2 семестр
|
||
к-ть
|
примітки
|
к-ть
|
примітки
|
|
Перевірка мовної теми ( тести)
|
2
|
2
|
||
Письмо:
|
||||
переказ
|
1
|
1
|
||
твір
|
1
|
1
|
||
Правопис:
|
||||
диктант
|
1
|
1
|
||
діалог
|
1
|
-
|
||
Читання вголос
|
-
|
1
|
||
Усний твір
|
-
|
1
|
||
Усний переказ
|
1
|
-
|
№
|
Тема
уроку
|
К-ть го-дин
|
Дата проведення
|
д/з
|
Приміт-ки
|
|
9а
|
9б
|
|||||
Вступ
|
||||||
1
|
Розвиток української мови.
|
1
|
||||
2
|
РЗМ№1 Повторення й узагальнення вивченого про мовлення.
Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання
(ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне,
вивчальне, переглядове). Стилі,
типи мовлення (повторення). Жанри
мовлення
|
1
|
||||
3
|
РЗМ№2 Вимоги до мовлення.
Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в
інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного
спілкування, протистояння маніпулятивним впливам.
|
1
|
||||
4
|
РЗМ №3Складання та
розігрування діалогів відповідно до
певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на
запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов
успішного спілкування в сучасному
молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку.
|
1
|
Складання тексту виступу в шкільному
радіожурналі (орієнто-вна тема: «Як впливає на нашу свідомість навколишня
інформація: реклама, білборди, написи на футболках?»
|
|||
Повторення вивченого
у 8 класі
|
||||||
5
|
Граматична основа речення.
|
1
|
«Цінності сучасного молодого
українця» вл. висловл
|
|||
Односкладне й двоскладне речення. Розділові знаки у
простому ускладненому реченні.
|
1
|
Навчальний проект «Культура
звертання — культура особистості: у минулому, нині й завжди»
|
||||
6
|
Діагностичний диктант. РЗМ №4 Ділові
папери. Резюме
|
1
|
||||
7
|
РЗМ №5 Вибірковий усний
переказ тексту художнього стилю.
|
1
|
||||
8
|
Контрольна робота №1 (
тести) Діалог
|
1
|
||||
Синтаксис. Пунктуація.
Пряма мова. Діалог
|
||||||
9
|
Заміна прямої мови непрямою.
|
1
|
Склад. тексту в худ. стилі «Про що я
хотів(ла) б розпитати свого пра-прапрадіда (або далекого нащад-ка)» з
використанням речень із прямою мовою
|
|||
10
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Діалог.
|
1
|
Складання висловлення
з викорис-танням дібраних з мережі
Інтернет цитат.
|
|||
11
|
Розділові
знаки при прямій мові й діалозі (повторення й поглиблення вивченого).
|
1
|
Укладання словничка «Формули мовного етикету сучасної
молоді».
|
|||
12
|
РЗМ №6 Складання й
розігрування діалогів – обговорень ,
діалогу-домовленості.
|
1
|
||||
Складносурядне речення
|
||||||
13
|
Складні речення без сполучників, із сурядним і
підрядним зв’язком.
|
1
|
||||
14
|
РЗМ№7 Стислий усний
переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом)
|
1
|
Створення висловлення-роздуму про
щойно прочитану книжку з висновком: чого навчає вдумливого читача література
|
|||
15
|
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами.
|
1
|
||||
16
|
РЗМ №8 Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного
стилю з творчим завданням
|
1
|
Створення роздуму «Як стати цікавим
людям і собі»
|
|||
17
|
Смислові зв’язки між частинами складносурядного
речення.
|
1
|
||||
18
|
РЗМ№9 Аналіз письмового
переказу
|
1
|
Написання есе «Які новітні засоби
вияву творчості: на папері, полотні, у блогосфері — мені найбільше
імпонують?»
|
|||
19-20
|
Розділові
знаки між частинами складносурядного речення.
|
2
|
Редагування речень, у яких допущено
граматичні помилки.
|
|||
21
|
Контрольна робота №2 (
тести) Усний переказ
|
1
|
||||
Складнопідрядне речення
|
||||||
22
|
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в
ньому
|
1
|
||||
23
|
Підрядні сполучники й
сполучні слова у складнопідрядних реченнях.
|
1
|
Створення висловлення «Як уникнути
залежності від Інтернету» з використанням складнопідрядних речень
|
|||
24
|
РЗМ№ 10 Усний твір-роздум
у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему.
|
1
|
||||
25
|
Складнопідрядне означальне
речення
|
1
|
Складання роздуму про роль спорту в
житті молоді, основну думку якого виражено епіграфом «Якщо ти хочеш зміцнити
дух, підтримуй силу тіла!»
|
|||
26
|
РЗМ №11 Контрольний твір. Есе (орієнтовна
тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.
|
1
|
||||
27
|
Складнопідрядне з’ясувальне
речення. РЗМ Аналіз контрольного твору
|
1
|
||||
28
|
Складнопідрядне способу
дії й ступеня речення
|
1
|
Створення для розміщення на блозі
тексту звернення-прохання до однолітків про допомогу людям, які стали
жертвами стихійного лиха
|
|||
29
|
Складнопідрядне порівняння
|
1
|
||||
30
|
Контрольний диктант №1
|
1
|
||||
31
|
Складнопідрядне місця,
часу
|
1
|
||||
32
|
РЗМ №12 Коротке повідомлення
(на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або
суспільну тему.
|
1
|
||||
33-34
|
Складнопідрядне причини, мети
|
2
|
Створ. роздуму в публіц. стилі «Чи
можна/варто протиставляти телебачення художній літературі?»
|
|||
35-36
|
Складнопідрядне наслідку,
умови, допусту
|
2
|
||||
37
|
Розділові знаки між частинами складнопідрядного
речення.
|
1
|
||||
38
|
РЗМ №13 Ділове мовлення. Заява
|
1
|
||||
39
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами.
|
1
|
||||
40
|
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з
кількома підрядними частинами.
|
1
|
||||
41
|
Контрольна робота №3 (
тести) Усний твір
|
1
|
||||
Безсполучникове складне
речення
|
||||||
42
|
Безсполучникове складне
речення.
|
1
|
||||
43-44
|
Смислові відношення між
частинами безсполучникового складного речення
|
2
|
Створення проекту статті до
Вікіпедії «Безсполучникове складне речення».
|
|||
45
|
РЗМ №14 Діалог-обговорення актуальної теми.
|
1
|
||||
4647
|
Розділові
знаки в безсполучникових реченнях.
|
2
|
||||
48
|
РЗМ№15 Контрольний
твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистично-му стилі
|
1
|
||||
49
|
Самостійна робота. РЗМ №16
Аудіювання текстів. Аналіз
контрольного твору
|
1
|
||||
50
|
Контрольна робота №4 (
тести)
|
1
|
||||
Складне речення з різними видами сполучникового й
безсполучникового зв’язку
|
||||||
51-52
|
Складне
речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
|
2
|
||||
53-54
|
Розділові
знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового
зв’язку.
|
2
|
||||
55
|
РЗМ №17 Контрольний вибірковий письмовий
переказ
тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).
|
1
|
||||
56
|
РЗМ
№ 18 Аналіз контрольного переказу
|
1
|
||||
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності
|
||||||
57
|
Текст,
його основні ознаки. Будова тексту.
Мікротема й абзац.
|
1
|
||||
58
|
РЗМ
№18 Текст-розповідь про спілкування з
людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти
цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства
|
1
|
||||
59
|
Мікротема й абзац. Ключові
слова в тексті й абзаці.
|
|||||
60
|
РЗМ №19 Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної
статей.
|
1
|
||||
61
|
Види
й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).
|
1
|
||||
62
|
РЗМ №20 Конспект
сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
|
1
|
||||
63
|
Повторення вивчених
розділових знаків у простому і складному реченнях. Тести.
|
1
|
||||
64
|
Контрольний диктант №1 Читання
вголос
|
1
|
||||
Узагальнення й систематизація вивченого
|
||||||
65-66
|
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у
реченні, граматична основа, види речень).
|
2
|
Складання діалогів-рефлексій на
основі аналізу власних навчальних досягнень
|
|||
67-68
|
Орфографія. Пунктуація.
|
2
|
Немає коментарів:
Дописати коментар