вівторок, 18 липня 2017 р.

календарно-тематичне планування ( укр. літ. 8 клас)

Українська література
8 клас
( 70 год, 2 год на тиждень)

1 семестр
2 семестр
примітки
Л-ра рідного краю
2
2

Позакласне читання
1
1

Розвиток мовлення
2( усно+письмово)
2( усно+письмово)

Виразне читання
2
2

Контроль знань:



Твори
1
1

тести
1
1

Відповіді на питання
1
1


Зміст роботи
Дата провед
К-ть годин
д/з
8а
8б

Вступ




1
 Художня література як одна з форм духовної дiяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів .Аналіз художнього твору.  ТЛ: художній образ, художній твір


1
Роль  краси й сили художнього слова в житті людини ( вл. висловл); чит. С. 3-5

Усна народна творчість




2
Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»).


1
Чит. С. 7-10 відп на пит. С. 10 № , 12 ( письмово) 1-3 ( усно)
3
Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить»). Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою.


1
Чит. 10-17; відп на пит. С. 14 № 1-3, 10  ( письм); с. 18 № 1-3 ( письм)
·          Презентація
·          Легенда
4
Пісні Марусі ЧУРАЙ. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю». ТЛ: історичні пісні.


1
Напам;  чит. С.18-22; відп на пит. С. 23 № 1-3, 12  ( письм)
5
Виразне читання віршів напам'ять. Літературний диктант


1
Ств.  уявний сло-весний портрет легенд.поетеси Марусі Чурай
6
Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники — виконавці народних дум, сучасні виконавці. Національна капела бандуристів України.


1
Чит. С. 24-26 ; відп на пит. № 1-3, 12
·          Презентація про кобзу, бандуру, ліру
7
«Маруся Богуславка» Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму. Морально-етична проблематика.



1
Чит. С.27-31; відп на пит. С. 31 № 1-3, 6, 12
8
Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі. Тести


1
Реклама твору, буктрейлер
9
Контрольна робота №1 (тести )


1


СВІТ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ




10
Тарас ШЕВЧЕНКО.  Біографічні відомості. «Думи мої, думи мої…» (1847)


1
Чит. С. 32-35 відп на пит. С.36 № 1-3, аналіз поезії
Презентація ( Малярські роботи Шевченка)
11
«Ой три шляхи широкії…», «Мені однаково, чи буду…». Філософська лірика.


1
Напам; чит. С. 36-39 ; відп на пит. 1-3, 11.
12
Виразне читання  віршів напам'ять. Літературний диктант


1
презентація
13
РЗМ№1 ( письмово)  Контрольний твір-роздум « Чи може Шевченко бути сучасним»


1
Анкета автора Л. Українки
14
Леся УКРАЇНКА. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви її поезії. «Давня весна», «Хотіла б я піснею стати.» Тема гармонійного єднання людини з природою. Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини.


1
Напам.; чит. С. 41-44 ; відп на пит. С. 44 № 1-3, 10

15
Виразне читання віршів напам'ять. Літературний диктант


1
Вл. висл. « Сила духу — конструктивне начало в житті»
16
«Давня казка». Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності


1
Чит. С. 46-58 ; від на пит. С. 58 № 1-3; 11
·          буктрейлер
17
РЗМ№2 ( усно) Порівняльна характеристика Поета і Бертольдо ( за самостійно складеним планом).


1
Вл. висл « Індивідуальність, неповторність творчої особистості».
18
Контрольна робота№2  (тести)


1

19
Володимир СОСЮРА. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Щирість ліричного самовираження. Патрiотичний пафос вірша «Любіть Україну!».


1
Напам; чит. С. 60-63 ; відп на пит. 1-3, 7.
20
Виразне читання віршів напам'ять. Мовне дослідження вірша « Любіть Україну» ( с. 64 пит 11)


1
Презентація
21
 «Васильки», «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»). ТЛ: громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна лірика.


1
Чит. С. 64-66 відп на пит. С. 66 № 1-3. 9. 10 * ілюстрація
22
Володимир ПІДПАЛИЙ. «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд» Щирість почуттів поета. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова глибина художніх образів («Зимовий етюд»).


1
Створ. презентацію про екологічні проблеми сьогодення.
Чит. 72-73 відп на пит. С.74  3 1-3, 12
23
Василь ГОЛОБОРОДЬКО. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…»), «Наша мова», «Теплі слова» Самобутня постать поета в українській літературі. Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклор на основа його поезій, народо знавчі аспекти. Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.  ТЛ: вільний вірш .


1
Чит. С. 68-70 відп на пит. С. 71 № 1-3, 12

Із сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ ст.)




24
В.Герасим’юк («Чоловічий  танець»), І.Малкович («З янголом на плечі», «З нічних молитов»).


1
Напам; чит. С. 75-79  відп на пит. С. 77 № 7, с. 79 № 1-3. С. 80 № 9
25
Виразне читання віршів напам'ять


1
презентація
26
А.Мойсієнко («Жовтень жовті жолуді»), І.Павлюк («Дівчинка


1
Чит. С.80-82 відп на пит.  С. 81 № 1-3, с. 82 № 5-6
27
»), Г.Кирпа («Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…»)


1
Чит. С. 82-83 відп на пит. № 1-6
28
Контрольна робота №3 (тести +розгорнуті відповіді на питання)


1

29
ПЧ №1 Гончар Олесь. «Берег любові»


1

30-31
ЛРК №1,2


2


НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА




32-33
Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга ХІХ ст., про театр «корифеїв». Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець українського «театру корифеїв».


2
Чит. С. 84-100 відп на пит. С.92-93 № 1-3. 12 * презентація
Відп на пит. С. 101 № 1-3, 7.
Чит. 101-109
34-35
Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Образ Калитки.


2
Відп на пит. С. 110 № 1-3, 10.
Відп на пит №12
Вип цитати до образу Калитки
36
Проблема влади грошей — наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві. Засоби сатиричного змалювання. Образи  твору.


1
Реклама; вл. висловл
37
РЗМ №3 ( письмово)  Контрольний твір- роздум « Бездуховність — прояв зла в житті людини.»


1
Анкета автора М.Коцюбинського

З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ




38-39
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. «Дорогою ціною» Коротко про письменника. Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди.


2
Чит. С. 111-118 відп на пит. С. 118 № 1-3, 10, 11, 12
Чит. С.119-127 відп на пит. С. 128 № 1-3, 9,
40
Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною.


1
Чит.129-132  відп на пит. С. 133 № 1-3, 11
41
Проблема волі людини та можливостей її здобуття.


1
Цитати до образів гол героїв
42
Кохання Остапа і Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Час і вічність у повісті, символічні образи.


1
Аналіз Образу Соломії за складеним планом
43
Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії. РЗМ№4 ( усно)  Фанфік « Сучасні Соломії…»


1
Анкета автора Довженка
44-45
Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм» Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про Велику Вітчизняну війну. «Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття.


2
Чит. С. 134-140 відп на пит. С. 141№ 1-3, 10
Відп на пит. № 12
46
Образи діда Платона і діда Савки — представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів.


1
Цитати до обр. гол героїв.
47
Контрольна робота №4 ( тести)




48-49
Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка Беркути» Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі.


2
Чит. С. 142-153 відп на пит с. 154 № 1-3, 10
Чит. С. 154-164 відп на пит. С. 165 № 1-3 , 11
50
Особливості композиції твору.  «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті.


1
Чит. С. 165-175 відп на пит. С. 176 № 1-3, 7, 8, 11
51
Проблема особистості в сучасному світі.


1
Відп на пит. С. 176 № 9, 10
52
Характеристика образів-персонажів твору.


1
Твір-роздум с. 176 пит. №12
53
Осмислення важливості моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків.


1
Анкета автора В.Дрозда
54
Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»


1
Чит. С.177-185 відп на пит. С.186 № 1-3, 12
55
Проблема людини в суспільстві, її знеосіблення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності і мрії.


1
Власне закінчення твору
56-57
Юрій Винничук. «Місце для дракона» Повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».


2
Чит. С. 187-194 відп на пит. С. 195 3 1-3, 10
Чит. С.196-206 відп на пит. С. 207 № 1-3, 12
58
Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин.


1
Цитати до образу дракона;
59
Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. Алегоричність  образів дракона Грицька, Пустельника та князя.


1
Власне закінч твору
60
Контрольна робота №5 (тести)


1


УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР




61-62
Валентин ЧЕМЕРИС. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»  Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі.


2
Чит. С. 208-219 відп на пит. С.    220 № 1-3, 11, хар-ка героїв
Чит. С. 221-234 відп на пит. №1-3
63
Дружба  і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Характеристика   образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. 


1
Чит. С. 235-249 відп на пит. С. 250 № 1-3, 9, 12
64
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору


1
Твір-роздум « Проблеми дорослішання»
65
Контрольна робота №6 ( тести + розгорнуті відповіді на питання)


1

66-67
ЛРК №3-4


2

68
ПЧ№2 ДЕРМАНСЬКИЙ Сашко. «Стонадцять халеп Остапа Квіточки
Підсумковий урок


1



Немає коментарів:

Дописати коментар