Українська
література
8
клас
(
70 год, 2 год на тиждень)
|
1
семестр
|
2
семестр
|
примітки
|
Л-ра
рідного краю
|
2
|
2
|
|
Позакласне
читання
|
1
|
1
|
|
Розвиток
мовлення
|
2(
усно+письмово)
|
2(
усно+письмово)
|
|
Виразне
читання
|
2
|
2
|
|
Контроль
знань:
|
|
|
|
Твори
|
1
|
1
|
|
тести
|
1
|
1
|
|
Відповіді
на питання
|
1
|
1
|
|
№
|
Зміст роботи
|
Дата провед
|
К-ть годин
|
д/з
|
|
8а
|
8б
|
||||
|
Вступ
|
|
|
|
|
1
|
Художня література як одна з форм духовної
дiяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього
образу. Різновиди образів .Аналіз художнього твору.
ТЛ: художній образ, художній твір
|
|
|
1
|
Роль краси й сили художнього слова в житті людини
( вл. висловл); чит. С. 3-5
|
|
Усна
народна творчість
|
|
|
|
|
2
|
Українські
історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками
(«Зажурилась
Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»).
|
|
|
1
|
Чит. С.
7-10 відп на пит. С. 10 № , 12 ( письмово) 1-3 ( усно)
|
3
|
Пісні про
боротьбу проти соціального та національного гніту («Ой Морозе, Морозенку»,
«Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце
сходить»). Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі,
створені народною уявою.
|
|
|
1
|
Чит.
10-17; відп на пит. С. 14 № 1-3, 10 (
письм); с. 18 № 1-3 ( письм)
·
Презентація
·
Легенда
|
4
|
Пісні
Марусі ЧУРАЙ. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи,
Грицю». ТЛ: історичні пісні.
|
|
|
1
|
Напам; чит. С.18-22; відп на пит. С. 23 № 1-3,
12 ( письм)
|
5
|
Виразне
читання віршів напам'ять. Літературний
диктант
|
|
|
1
|
Ств. уявний сло-весний портрет легенд.поетеси
Марусі Чурай
|
6
|
Українські
народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі
та лірники — виконавці народних дум, сучасні виконавці.
Національна капела бандуристів
України.
|
|
|
1
|
Чит. С.
24-26 ; відп на пит. № 1-3, 12
·
Презентація
про кобзу, бандуру, ліру
|
7
|
«Маруся
Богуславка» Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст
дум. Специфічність поетичної форми, ритму. Морально-етична проблематика.
|
|
|
1
|
Чит.
С.27-31; відп на пит. С. 31 № 1-3, 6, 12
|
8
|
Проблема
вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та
становищем дружини турецького вельможі. Тести
|
|
|
1
|
Реклама
твору, буктрейлер
|
9
|
Контрольна
робота №1 (тести )
|
|
|
1
|
|
|
СВІТ
УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ
|
|
|
|
|
10
|
Тарас ШЕВЧЕНКО.
Біографічні відомості. «Думи мої, думи мої…» (1847)
|
|
|
1
|
Чит. С.
32-35 відп на пит. С.36 № 1-3, аналіз поезії
Презентація
( Малярські роботи Шевченка)
|
11
|
«Ой
три шляхи широкії…», «Мені однаково, чи буду…». Філософська лірика.
|
|
|
1
|
Напам;
чит. С. 36-39 ; відп на пит. 1-3, 11.
|
12
|
Виразне
читання віршів напам'ять. Літературний диктант
|
|
|
1
|
презентація
|
13
|
РЗМ№1 ( письмово) Контрольний твір-роздум « Чи
може Шевченко бути сучасним»
|
|
|
1
|
Анкета
автора Л. Українки
|
14
|
Леся УКРАЇНКА. Життя поетеси, її мужність і
сила духу. Потужне
ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як
провідні мотиви її поезії. «Давня
весна», «Хотіла б я піснею стати.»
Тема гармонійного єднання людини з природою. Ідея вільної творчості,
вільнолюбства людини.
|
|
|
1
|
Напам.;
чит. С. 41-44 ; відп на пит. С. 44 № 1-3, 10
|
15
|
Виразне
читання віршів напам'ять. Літературний
диктант
|
|
|
1
|
Вл. висл.
« Сила духу — конструктивне начало в житті»
|
16
|
«Давня
казка». Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі
й народові, суть людського щастя, вдячності
|
|
|
1
|
Чит. С. 46-58 ; від на пит. С. 58
№ 1-3; 11
·
буктрейлер
|
17
|
РЗМ№2 ( усно) Порівняльна характеристика Поета
і Бертольдо ( за самостійно складеним планом).
|
|
|
1
|
Вл. висл « Індивідуальність,
неповторність творчої особистості».
|
18
|
Контрольна
робота№2 (тести)
|
|
|
1
|
|
19
|
Володимир СОСЮРА. Коротко про поета. Патріотичні,
інтимні, пейзажні мотиви його творів. Щирість ліричного самовираження.
Патрiотичний пафос вірша «Любіть Україну!».
|
|
|
1
|
Напам;
чит. С. 60-63 ; відп на пит. 1-3, 7.
|
20
|
Виразне читання
віршів напам'ять. Мовне дослідження вірша « Любіть Україну» ( с. 64 пит 11)
|
|
|
1
|
Презентація
|
21
|
«Васильки», «Осінь» («Облітають квіти, обриває
вітер…»). ТЛ: громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна лірика.
|
|
|
1
|
Чит. С.
64-66 відп на пит. С. 66 № 1-3. 9. 10 * ілюстрація
|
22
|
Володимир ПІДПАЛИЙ.
«…Бачиш: між трав зелених…»,
«Зимовий етюд» Щирість почуттів поета. Ідея
гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса
світу, патріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова
глибина художніх образів («Зимовий
етюд»).
|
|
|
1
|
Створ. презентацію
про екологічні проблеми сьогодення.
Чит. 72-73
відп на пит. С.74 3 1-3, 12
|
23
|
Василь ГОЛОБОРОДЬКО. «З дитинства: дощ» («Я
уплетений…»), «Наша мова», «Теплі слова» Самобутня постать поета в
українській літературі. Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклор на
основа його поезій, народо знавчі аспекти. Оригінальність, простота
висловлення глибоких почуттів, важливих думок. ТЛ: вільний вірш .
|
|
|
1
|
Чит. С.
68-70 відп на пит. С. 71 № 1-3, 12
|
|
Із
сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ ст.)
|
|
|
|
|
24
|
В.Герасим’юк («Чоловічий танець»), І.Малкович («З янголом на плечі», «З
нічних молитов»).
|
|
|
1
|
Напам;
чит. С. 75-79 відп на пит. С. 77 № 7,
с. 79 № 1-3. С. 80 № 9
|
25
|
Виразне
читання віршів напам'ять
|
|
|
1
|
презентація
|
26
|
А.Мойсієнко («Жовтень жовті жолуді»), І.Павлюк («Дівчинка
|
|
|
1
|
Чит.
С.80-82 відп на пит. С. 81 № 1-3, с.
82 № 5-6
|
27
|
»), Г.Кирпа («Мій ангел такий
маленький…», «Коли до вас темної ночі…»)
|
|
|
1
|
Чит. С.
82-83 відп на пит. № 1-6
|
28
|
Контрольна
робота №3 (тести +розгорнуті відповіді на питання)
|
|
|
1
|
|
29
|
ПЧ №1 Гончар Олесь. «Берег любові»
|
|
|
1
|
|
30-31
|
ЛРК №1,2
|
|
|
2
|
|
|
НАЦІОНАЛЬНА
ДРАМА
|
|
|
|
|
32-33
|
Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ.
Короткі відомості про життя і
творчість видатного українського драматурга ХІХ ст., про театр «корифеїв».
Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець українського «театру
корифеїв».
|
|
|
2
|
Чит. С.
84-100 відп на пит. С.92-93 № 1-3. 12 * презентація
Відп на
пит. С. 101 № 1-3, 7.
Чит.
101-109
|
34-35
|
Проблема
бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Образ Калитки.
|
|
|
2
|
Відп на
пит. С. 110 № 1-3, 10.
Відп на
пит №12
Вип цитати
до образу Калитки
|
36
|
Проблема
влади грошей — наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві. Засоби сатиричного
змалювання. Образи твору.
|
|
|
1
|
Реклама;
вл. висловл
|
37
|
РЗМ №3 ( письмово) Контрольний твір- роздум «
Бездуховність — прояв зла в житті людини.»
|
|
|
1
|
Анкета
автора М.Коцюбинського
|
|
З
УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ
|
|
|
|
|
38-39
|
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. «Дорогою ціною» Коротко
про письменника. Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача
правди.
|
|
|
2
|
Чит. С.
111-118 відп на пит. С. 118 № 1-3, 10, 11, 12
Чит.
С.119-127 відп на пит. С. 128 № 1-3, 9,
|
40
|
Протест
Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого
насильства над людиною.
|
|
|
1
|
Чит.129-132 відп на пит. С. 133 № 1-3, 11
|
41
|
Проблема
волі людини та можливостей її здобуття.
|
|
|
1
|
Цитати до
образів гол героїв
|
42
|
Кохання
Остапа і Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає
вчинками, поведінкою, вибором героїв. Час і вічність у повісті, символічні
образи.
|
|
|
1
|
Аналіз
Образу Соломії за складеним планом
|
43
|
Романтичність,
мужність і сила волі української жінки Соломії. РЗМ№4 ( усно)
Фанфік « Сучасні Соломії…»
|
|
|
1
|
Анкета автора
Довженка
|
44-45
|
Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм»
Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про Велику
Вітчизняну війну. «Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість,
патріотичні почуття українців, проявлені під час
воєнного лихоліття.
|
|
|
2
|
Чит. С.
134-140 відп на пит. С. 141№ 1-3, 10
Відп на
пит. № 12
|
46
|
Образи
діда Платона і діда Савки — представників українського трудового народу.
Їхній моральний урок для солдатів.
|
|
|
1
|
Цитати до обр. гол героїв.
|
47
|
Контрольна
робота №4 ( тести)
|
|
|
|
|
48-49
|
Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка Беркути» Повість
про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та
їхньому дозвіллі.
|
|
|
2
|
Чит. С.
142-153 відп на пит с. 154 № 1-3, 10
Чит. С.
154-164 відп на пит. С. 165 № 1-3 , 11
|
50
|
Особливості
композиції твору. «Максимальне навантаження» як
вияв моральності та відповідальності в житті.
|
|
|
1
|
Чит. С.
165-175 відп на пит. С. 176 № 1-3, 7, 8, 11
|
51
|
Проблема
особистості в сучасному світі.
|
|
|
1
|
Відп на
пит. С. 176 № 9, 10
|
52
|
Характеристика
образів-персонажів твору.
|
|
|
1
|
Твір-роздум
с. 176 пит. №12
|
53
|
Осмислення важливості
моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків.
|
|
|
1
|
Анкета
автора В.Дрозда
|
54
|
Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»
|
|
|
1
|
Чит.
С.177-185 відп на пит. С.186 № 1-3, 12
|
55
|
Проблема
людини в суспільстві, її знеосіблення, свободи і неволі, особистості й
натовпу, дійсності і мрії.
|
|
|
1
|
Власне
закінчення твору
|
56-57
|
Юрій Винничук. «Місце для дракона»
Повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».
|
|
|
2
|
Чит. С.
187-194 відп на пит. С. 195 3 1-3, 10
Чит.
С.196-206 відп на пит. С. 207 № 1-3, 12
|
58
|
Парадокс:
дракон Грицько – поет і християнин.
|
|
|
1
|
Цитати до
образу дракона;
|
59
|
Роздуми
про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та
князя.
|
|
|
1
|
Власне
закінч твору
|
60
|
Контрольна
робота №5 (тести)
|
|
|
1
|
|
|
УКРАЇНСЬКИЙ
ГУМОР
|
|
|
|
|
61-62
|
Валентин ЧЕМЕРИС. «Вітька + Галя, або Повість про
перше кохання» Гумористична
повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі.
|
|
|
2
|
Чит. С.
208-219 відп на пит. С. 220 № 1-3,
11, хар-ка героїв
Чит. С.
221-234 відп на пит. №1-3
|
63
|
Дружба і перше кохання, вірність і перший
поцілунок, дуель і перше побачення. Характеристика образів Вітька Горобця, Федька
Котигорошка, Галі Козачок.
|
|
|
1
|
Чит. С.
235-249 відп на пит. С. 250 № 1-3, 9, 12
|
64
|
Дитячі
проблеми в дорослому
житті, передані засобами гумору
|
|
|
1
|
Твір-роздум
« Проблеми дорослішання»
|
65
|
Контрольна
робота №6 ( тести + розгорнуті відповіді на питання)
|
|
|
1
|
|
66-67
|
ЛРК №3-4
|
|
|
2
|
|
68
|
ПЧ№2
ДЕРМАНСЬКИЙ Сашко. «Стонадцять халеп Остапа Квіточки
Підсумковий
урок
|
|
|
1
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар