вівторок, 18 липня 2017 р.

календарно-тематичне планування (зарубіжна літ. 9 клас)

Зарубіжна  література
9 клас
( 70 год, 2 год на тиждень)

1 семестр
2 семестр
примітки
Позакласне читання
-
2

Розвиток мовлення
2( усно+письмово)
2( усно+письмово)

Виразне читання

Контроль знань:



Твори
1
1

тести
2
2

Відповіді на питання
1
1



Зміст роботи
Дата провед
К-ть годин
д/з
Примітки

Вступ





1
Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі. Жанрово-стильові тенденції в українській та зарубіжних літературах на етапах літературного процесу.


1



Просвітництво


1


2
Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм).


1


3
Джонатан Свіфт (16671745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у творі


1
Визнач. особливості сюжету й композиції роману

4
Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини.


1


5
Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.


1
Знайти  приклади езопової мови у творі Дж. Свіфта

6
Йоганн Вольфганг Ґете (17491832). Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільша-ний король».


1


7
Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору.


1


8
Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея


1


9-10
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (17591805). «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу.


2
напам

11
Контрольна робота №1 ( твір)






Романтизм





12
Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах.


1


13
Генріх Гейне (17971856). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін


1


14
(«На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…» Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.


1
«Не знаю, що стало зо мною…» напам.

15
Джордж Ноел Гордон Байрон (17881824). Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. «Хотів би жити знов у горах…»


1


16
Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона. «Мій дух як ніч…».


1


17
Українська тема в поемі «Мазепа».


1


18
Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу та ін.).


1


19
РЗМ№1 ( письмово) Есе


1


20
Контрольна робота №2 ( тести + розгорнуті відповіді на питання)


1



ВЗАЄМОДІЯ РОМАНТИЗМУ І РЕАЛІЗМУ


1


21
Олександр Сергійович Пушкін (17991837) Значення творчості О. С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. « Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»)


1
Тема «пам’ятника» у творчості Горація, О. С. Пушкіна.

22
Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця. («До А. П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…»)


1
напам

23
«Євгеній Онєгін». Взаємодія романтизму і реалізму в романі. Реалістичне висвітлення романтичних тем  і образів .


1


24
Дзеркальна композиція (лист Тетяни — відповідь Онєгіна — дуель — лист Онєгіна — відповідь Тетяни).


1


25
Зображення різних сфер життя (історії і сучасності, столиці і провінції, народних звичаїв і кола культурних інтересів суспільства тощо).


1


26
Художнє новаторство О. С. Пушкіна (у жанрі, мові, авторській позиції, підході до зображення дійсності). Образ автора.


1


27
Михайло Юрійович Лермонтов (18141841). Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму (Дж. Байрона, Г. Гейне та ін.).


1
Порівняння віршів «На півночі кедр одинокий…» Г. Гейне й «Сосна» М. Ю. Лермонтова; напам «На дорогу йду я всамотині…»).

28
«Герой нашого часу» Особливості розвитку сюжету й композиції в романі. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби.


1


29
Складність образу Печоріна, його духовна трагедія.


1
Порівняння образів Євгенія Онєгіна і Печоріна.

30
Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману.


1


31
Контрольна робота №3 ( тести)


1


32
РЗМ №2 ( усно)  Дискусія « Україна в житті й творчості зарубіжних митців»


1



Реалізм


1


33
Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму  Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом).


1


34
Оноре де Бальзак (17991850). Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. «Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи.


1


35
Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).


1


36
Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.).


1


37
РЗМ №3 ( усно) Дискусія з головним героєм


1


38
Микола Васильович Гоголь (18091852). Петербурзький етап життя і творчості письменника.


1


39
«Ревізор». Творча історія п’єси.


1


40
Образи чиновників. Образ Хлєстакова та його динаміка.


1


41
Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси.


1


42
«Шинель». Цикл петербурзьких повістей: основні теми та проблеми.


1


43
Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель». Особливості сюжету й композиції.


1


44
Образ Башмачкіна та засоби його створення. Образ столиці (як чужого й ворожого для людини простору).


1


45
Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема «маленької людини».


1


46
Контрольна робота №4 ( твір) Зіставлення специфіки розкриття теми грошей та їхнього впливу на людину у творчості О. де Бальзака й М. В. Гоголя.


1



Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст.





47
«Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст.


1


48
Генрік Ібсен (18281906). «Ляльковий дім».Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.


1


49
Композиція п’єси. Образна система.


1


50
Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.


1


51
Бернард Шоу (18561950). «Пігмаліон». Особливості світогляду
Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».


1


52
Динаміка образу Елайзи Дулітл.


1


53
Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.


1


54
РЗМ№4 ( письмово) Порівняння особливостей «старої» та «нової драми», образів персонажів.


1


55
Контрольна  робота №5 ( тести + розгорнуті відповіді на питання)


1



Література XXXXI ст. Життя, історія, культура





56
Михайло Опанасович Булгаков. (18911940). «Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М. О. Булгакова. М. О. Булгаков і влада, трагедія митця.


1


57
«Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.


1


58
Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури.


1


59
Персонажі-«двійники» (Шаріков Швондер).


1


60
Рей Дуглас Бредбері (19202012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії


1


61
Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо


1


62
Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.


1


63-64
ПЧ № 1-2 Гарпер Лі (19262016). «Убити пересмішника».
Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю.


2


65
Контрольна робота №6 ( тести)


1



Підсумки





66-67
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.


2


68
Підсумковий урок


1









Немає коментарів:

Дописати коментар