вівторок, 14 лютого 2017 р.

Дієприслівник як особлива форма дієслова

Тема: Дієприслівник як особлива форма дієслова
Мета: вчити учнів розуміти поняття « дієприслівник», знаходити дієприслівники у тексті, визначати їх морфологічні ознаки; розвивати усне і писемне мовлення, логічне і образне мислення; зацікавити вивченням усної народної творчості
Вид уроку: урок засвоєння нових знань
Тип уроку: урок-змагання

                                      Хід уроку
1.     Актуалізація опорних знань учнів:











з












а












й




д



ч



м




і

п

и



е


д
і
є
п
р
и
с
л
і
в
н
и
к
і

п

и

л

м

н


є

р

к

і

е

и


с

и

м

в

н

к


л

к

е

н

н




о

м

т

и

и




в

е

н

к

к




о

т

и










н

к










и












к











Розгадати кросворд.
1.     Частина мови, що називає предмет.
2.     Частина мови, що означає ознаку предмета.
3.     Частина мови, що означає предмет, але не називає його.
4.     Частина мови , що означає кількість і порядок предметів при лічбі.
5.     Частина мови, що означає дію предмета.
6.     Особлива форма дієслова.

Прочитати слово по вертикалі.

2.     Мотивація навчання:

-         Оголошення теми та мети уроку

-         Знаю – хочу знати –мої очікування від уроку
http://metodportal.com/node/53214

Немає коментарів:

Дописати коментар