Тема: Дієприслівник як особлива форма
дієслова
Мета: вчити учнів розуміти поняття «
дієприслівник», знаходити дієприслівники у тексті, визначати їх морфологічні
ознаки; розвивати усне і писемне мовлення, логічне і образне мислення;
зацікавити вивченням усної народної творчості
Вид уроку:
урок засвоєння нових знань
Тип уроку:
урок-змагання
Хід уроку
1.
Актуалізація опорних знань учнів:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
й
|
|
|
|
|
д
|
|
|
|
ч
|
|
|
|
м
|
|
|
|
|
і
|
|
п
|
|
и
|
|
|
|
е
|
|
|
д
|
і
|
є
|
п
|
р
|
и
|
с
|
л
|
і
|
в
|
н
|
и
|
к
|
і
|
|
п
|
|
и
|
|
л
|
|
м
|
|
н
|
|
|
є
|
|
р
|
|
к
|
|
і
|
|
е
|
|
и
|
|
|
с
|
|
и
|
|
м
|
|
в
|
|
н
|
|
к
|
|
|
л
|
|
к
|
|
е
|
|
н
|
|
н
|
|
|
|
|
о
|
|
м
|
|
т
|
|
и
|
|
и
|
|
|
|
|
в
|
|
е
|
|
н
|
|
к
|
|
к
|
|
|
|
|
о
|
|
т
|
|
и
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н
|
|
к
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
и
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
к
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розгадати
кросворд.
1.
Частина мови, що
називає предмет.
2.
Частина мови, що
означає ознаку предмета.
3.
Частина мови, що
означає предмет, але не називає його.
4.
Частина мови , що
означає кількість і порядок предметів при лічбі.
5.
Частина мови, що
означає дію предмета.
6.
Особлива форма
дієслова.
Прочитати слово по вертикалі.
2.
Мотивація навчання:
-
Оголошення теми
та мети уроку
-
Знаю – хочу знати
–мої очікування від уроку
http://metodportal.com/node/53214
Немає коментарів:
Дописати коментар