Тема: Подвоєні приголосні внаслідок збігу
Мета: повторити
правила написання слів з апострофом; ознайомити учнів з орфограмою «
Подвоєні приголосні внаслідок збігу», вчити правопису слів з цією орфограмою;
розвивати усне мовлення, логічне мислення, творчу уяву ; збудити інтерес до
вивчення української мови; виховувати любов до рідного слова
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Вид уроку:
урок-подорож з елементами інсценування
__________________Хід
Уроку_________________
1.
Актуалізація опорних знань:
-
організаційний
момент
-
перевірка
домашнього завдання:
Виходить царівна Орфографія:
Знов прийшла до вас у гості,
Щоб новеньке розказати.
Але зараз я хотіла б про вже вивчене спитати.
Є у мене помічник,
Зветься він апостроф.
Тут він є,
А тут він зник –
Все це так не просто.
показує дві таблички , на яких написані слова
Солов”їний Мавпячий
Вчитель: Поясніть, будь ласка, царівні Орфографії, в яких
випадках пишеться апостроф у словах, а в яких ні.
Відповідь учнів.
2.
Мотивація навчання:
Учням було задано повторити будову слова. Ці знання будуть
використані під час засвоєння нової теми. На дошці записані слова .
Царівна Орфографія:
Перед вами слова, але вони ніяк не розберуться, що їм
одягнути у подорож. Тож допоможіть їм визначити їхню будову.
Оббігти
Ранній Розрісся
Вчитель: Назвіть , будь ласка, способи творення слів.
Відповідь учнів
Ці знання нам потрібні будуть при вивченні нової теми.
-
оголошення теми
та мети уроку.
3.
Сприйняття та засвоєння матеріалу:
Вчитель: До нас на урок завітала казка.
http://metodportal.com/node/53216
Немає коментарів:
Дописати коментар