вівторок, 14 лютого 2017 р.

« З днем народження, Платоне Микитовичу….»

« З днем народження, Платоне Микитовичу….»


Вечір. Кімната. Стіл. На столі книжка. Лампа. За столом сидить чоловік, поряд з ним маленький хлопчик. Поряд на канапі сидить жінка і дівчина років 14. Жінка в'яже і тихенько співає пісню:
Мати щоліта полотна білила,
Праником била, била та й била
В кладку осикову, біля загати.
Гупає праник…
Лягаю спати.
Встану удосвіта — гупає праник,
Мов кроком пудовим ступає світанок.

Й нині, як вечір надходить, не ранок, —
Чую відлунок…
Ні, то вже не праник
Біля загати в качинім озерці, —
Мамина втома відболює в серці.
Хлопчик: Мамо, а що це за пісня така?
Мати: Це вірш про маму, його Платон Воронько написав.
Хлопчик: Ой же ж гарно. А я такого поета не знаю. Ніколи не чув.
Батько: Як не чув? Я ж тобі книжечку читав, коли ти був зовсім маленький.
Хлопчик: Не пам'ятаю. Нагадай , будь ласка.
Батько:
Чапля зшила черевички
І мерщій пішла до річки.
— Чапу-лапу, чапу-лапу,
В мене гарні черевички! —
Поки хвастала, ходила,
Черевичок загубила.
І стоїть вона в лозі
На одній своїй нозі,
Другу вгору підіймає —
Черевичка немає.
Хлопчик: Пам'ятаю. Мені ще потім ця чапля уві сні марилась. Я все з нею розмовляв, черевички їй шукав.
Дівчинка: От дурненький! А якби тобі крокодил приснився? Ти б з ним теж черевички шукав? ( сміється)
Мати: Чого це ти, доню, смієшся? Просто у нашого Славка фантазія хороша. От бач , як йому віршик до душі припав, що аж уві сні привидівся.
Дівчинка: А у Воронька ще є вірші? Тільки про кохання. А то  дитячі не дуже цікаві. Я вже не дитина.
Батько, посміхаючись: Авжеж є.
Хлопчик: Тату, почитай.
Батько: Почитаю. Ось тільки новини по телевізору послухаю і почитаю.
Дівчинка: Добре.


Телепередача « Новини» ( відео)
http://metodportal.com/node/53167

Немає коментарів:

Дописати коментар